Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.
A Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. társasház és bérlakáskezeléssel, valamint távhőszolgáltatással foglalkozik.
Kaposvár Megyei Jogú Város megbízásából kb. 1200 önkormányzati tulajdonú bérlakás kezelési feladatait látja el cégünk. Az épületek és a lakások üzemeltetési, karbantartási feladatain kívül a bérlők lakással kapcsolatos ügyeit intézzük. Feladatunk az épületek környezetének és a közösen használt területek (lépcsőházak, közös helyiségek) tisztántartása, bérleti szerződések megkötése, bérleti és egyéb közüzemi díjak számlázása, és a kintlévőségek behajtása.
Ellátjuk a többségi önkormányzati tulajdonú épületek közös képviselői feladatait és intézzük több mint 160 társasházban szétszórtan elhelyezkedő 300 önkormányzati tulajdonú bérlakás ügyeit.
Az épületekben és a lakásokban felmerülő hibák azonnali kijavítását a saját karbantartó csoportunkkal, szükség esetén külső kivitelezővel végeztetjük.
A részvénytársaságon belül működik a Társasházkezelő Csoport, mely fő tevékenységként társasházak közös képviseletét látja el. A szakképzett dolgozók az ingatlankezelés, pénzügyek és építőipar területén több mint 20 éves szakmai gyakorlattal és komoly szakmai tapasztalatokkal rendelkeznek.
A munka kiterjed minden olyan tevékenységi körre, amely a társasházak üzemeltetése során felmerül. Többek között: műszaki tevékenység, tanácsadás, gazdasági ügyek pénzügyi tevékenység, adó, és TB. ügyek intézése.
A közös képviseleti tevékenységet képzett szakemberekből álló saját csapatunk végzi. Minden általunk kezelt társasháznak megfelelő társasházkezelői végzettséggel rendelkező felelőse van, mellette azonban többen is részt vesznek a napi munkában. A társasházkezelők mellett műszaki szakemberek dolgoznak, és karbantartó csoport működik.
A könyvelési, pénzügyi és általános adminisztrációs feladatokat egy speciális, társasházakra szabott számítógépes program segítségével végezzük, így a nyilvántartást és a könyvelést is könnyebben, pontosabban, gyorsabban és átláthatóbban tudjuk végezni. Az év végi elszámolásokban a pénzügy területén kevésbé jártas tulajdonosok is könnyen eligazodnak. A számvizsgáló bizottság tagjainak akár havonta, negyedévente is megküldjük a társasházra vonatkozó pénzügyi adatokat.
A váratlan, azonnali hibaelhárítást igénylő munkák elvégzésére intézkedünk, bejelentésükre munkaszüneti és ünnepnapokon is üzemelő ügyeleti telefon áll megbízóink rendelkezésére.
Munkánk során fontosnak tartjuk a tulajdonosok közül választott számvizsgáló bizottság tagjaival való jó együttműködést, mely a munka jellege és közösségi szerepe miatt elengedhetetlen.
A társaság végzi városi távhőszolgáltatási- rendszer üzemeltetését is. Kaposváron 6816 lakást lát el fűtési energiával és melegvízzel. Profilunkba tartozik a villamos energia termelés (gázmotoros üzem) és értékesítés is, kapcsolt energiatermelés keretében.
Az épületek ellátásához szükséges hőenergiát a Kanizsai úti Fűtőműben állítják elő, az épületekhez a hőenergia a földbe fektetett távvezeték hálózaton, valamint területi hőközpontokon keresztül jut el. A fűtővíz szabályzása a fűtőműben, a hőközpontban, illetve az épületeknél történik. Az épületek által vételezett hőenergia épületenkénti hőmennyiségmérés alapján kerül elszámolásra. E korszerű gyakorlat a közösségek számára érdekeltséget és lehetőséget teremt az igényük szerinti fogyasztásra és energiatakarékosságra.
Személyes ügyfélszolgálat: | Kapos Holding ügyfélszolgálat: Kaposvár, Corso Irodaház (Áchim A. u. 2.) |
Székhely: | Kaposvár, Fő u. 52. |
Titkárság központi telefon: | 82/529-230 |
Fax: | 82/529-234 |
Email: | titkarsag@kaposho.hu hazkezeles@kaposho.hu tarsashazkezeles@kaposho.hu |
Hibabejelentés: | Kaposvár, Kanizsai u. 27. |
Számlázással kapcsolatos telefonos ügyfélszolgálat: | 82/310-000 |
Weboldal: | www.kaposho.hu |
A Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. a 2009. évi CXXII. törvénynek megfelelően az alábbi elérhetőségen teszi közzé közérdekű adatait:
Szolgáltatások
Felhasználók tájékoztatása:
- Szolgáltatás általános feltételeiről,
- ügyintézési módokról, jogokról,
- a távhőszolgáltatás aktuális díjtételeiről, elszámolási módokról, számlázási rendről, a számlák tartalmáról, egyenlegéről.
- Szociális és egyéb támogatások igényléséről,
- hátralékkezelési lehetőségekről,
- felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről,
- távhőszolgáltatást érintő hatályos jogszabályokról, jogorvoslati lehetőségekről.
Felhasználók/ díjfizetők személyes adatainak kezelése:
- Szerződések ill. szerződött ügyfelek/ díjfizetők/ fűtési megbízottak személyi adatainak nyilvántartása,
- változások bejelentésének fogadása, rögzítése, továbbítása.
A fogyasztásokra és a mérőkészülékekre vonatkozó adatok illetve feladatok kezelése:
- HMV vízmérő állások,
- fűtés HMM állások,
- mérők ellenőrzésének kezdeményezése,
- fogyasztási elszámolások és fizetési módok változásának ügyintézése,
- hődíj résszámla módosítás,
- melegvíz előleg módosítás,
- megállapodás „mindigannyi” fizetési módról,
- megállapodás kötése, díjfizetési hátralék rendezése:
- részletfizetési megállapodás,
- díjfizetési halasztás,
- adósságkezelés.
- Igazolások kiadása:különféle támogatásokhoz hiteligénylésekhez, adósságkezeléshez.
- Pénztári kifizetések.
- Panaszok, reklamációk kezelése.