Közös E-ügyfélszolgálatot indítottak a helyi közszolgáltatók
2016-03-31Otthonukból, könnyebben és gyorsabban intézhetik ügyeiket a kaposváriak mától: a három helyi közszolgáltató cég elindította közös elektronikus ügyfélszolgálatát.
A Kapos Holding Zrt. közszolgáltatást végző társaságaival kapcsolatos ügyeinket intézhetjük ezentúl sorban állás nélkül, időt megtakarítva, kényelmesebben: ez a víz- és csatornaszolgáltatást ellátó KAVÍZ Kft., a hulladékszállításért felelős DDHN Kft. és a távfűtést végző Vagyonkezelő Zrt. A három vállalatnak összesen több mint 84 ezer ügyfele van.
Az E-ügyfélszolgálat segítségével a felhasználók egyebek között megtekinthetik és befizethetik számláikat, számlamásolatot kérhetnek, bejelenthetik mérőórájuk állását vagy egy meghibásodást, időpontot foglalhatnak személyes ügyintézéshez, formanyomtatványokat tölthetnek le.
A felhasználó a www.kaposholding.hu oldalon tud regisztrálni: ehhez szükség lesz a számláján található felhasználó azonosító számra, valamint egy 90 napnál nem régebbi, vagy a legutóbbi számlája számára. Amennyiben nem a saját nevében kíván eljárni, akkor egy aláírt meghatalmazásra is. A felhasználók a jelszavukat tartalmazó válaszlevelet követően máris beléphetnek a felületre, és könnyedén intézhetik ügyeiket. Ráadásul most még egy nyereményakcióban is részt vehetnek.