Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Holding: a kaposváriak túlnyomó többsége elégedett

2014-12-01

A kaposváriak háromnegyede (75%) elégedett a Kapos Holding Zrt. ügyfélszolgálatának színvonalával, 69%-a pedig a holding tagvállalatai által nyújtott közszolgáltatások színvonalával – ez derült ki a 2014-ben készült két közvélemény-kutatásból.

A kutatás 2014 áprilisában, majd novemberében készült, egy ÁROP-projekt keretében, 1200 fős mintán. Az eredmény szerint a kaposváriak 37%-a intézte ügyeit a holding ügyfélszolgálatán az elmúlt két évben. Elsősorban személyesen (80-90%), minden negyedik lakos telefonon, némileg kevesebben elektronikusan (11-18%). Az ügyfélszolgálat színvonalának a megítélése igen jó: egy ötfokozatú skálán 3,93-mas, majd 4,13-mas átlagot kapott. Az Áchim András utcai ügyfélszolgálat fejlesztésére vonatkozó igények közül legtöbben a gyorsabb ügyintézést említették.

A válaszadók túlnyomó többsége, 78-80%-a szigorítaná a közszolgáltatási díjak behajtását. Ez az átlagnál jellemzőbb a férfiakra, a 30-as éveikben járókra, az aktívakra, a háztartásbeliekre és a gyeden lévőkre, a legalább középfokú végzettséggel rendelkezőkre és – ami leginkább meglepő –: a rosszabb anyagi helyzetűekre is. A fizetéskönnyítő lehetőségek közül szükség esetén a legtöbben 71-79% a részletfizetést választaná, míg a fizetési haladékot csak 16-21%.

A Kapos Holding Zrt. és tagvállalatai közszolgáltatásainak színvonalával a kaposváriak 69%-a elégedett. A teljes mértékben elégedettek aránya az áprilisi 17%-ról novemberre 23%-ra nőtt. Ugyanakkor mindössze 1,7% azok aránya, akik elégedetlenek.